VRT mi aman zamanında bizde dedik bazı arkadaşlarda savundu o datacentera ama görüyorumki hepsi elini eteğini çekmiş. Kim olursa olsun bu kadar katı yaklaşılmaz. Önce uyar sonra kaldırılmıyorsa kapat. Haklıyken haksız duruma düşüyorlar. YAZIK.

Geçmiş oslun kardeş biz telefonlada ulaştık ama malesef formatlayıp bu forumdan bir arkadaşa hediye olarak sunmuşlardı makineyi. Sitelerinde IRCD izin verilir yazıp sonrada sunucuyu IRCD izni olmadığı için kapattıklarını söylediler. Aman diyorum yanından bile geçmeyin.