• 23-01-2008, 10:28:35
    #1
    4 Gündür Siteler Kapalı ve Arkadaş Açılacak Dedi Kesin ama hala sitelerde ne açılma var nede telefona cevap veren yok bu yaptığınız çok sinir bozucu bişey burada sitelerin 4 gün kapanması ne demek lütfen bunu ilgili kişi okuyupda cevaplarsa sevinirim.

    HOSTMER YETKİLİSİNE DUYURULUR
  • 23-01-2008, 10:32:54
    #2
    Üyeliği durduruldu
    geçmiş olsun bu günlerdeinanılmazçogaldı hosting şikayetleri hadi hayırlısı
  • 23-01-2008, 10:33:42
    #3
    Haklısın ama bunların verdikleri hizmetten bişi anlamadıkki
    ya ip'leri değişiyor yada kapanıp duruyor
  • 23-01-2008, 12:00:42
    #4
    Nasıl bişey bu hostmernet denen arkadaş bu forumda ama
    bu konuyu takdığı bile yok
  • 23-01-2008, 13:36:03
    #5
    Üyeliği durduruldu
    TR de yeni sunucu aldılar, sanırım oraya taşıyacaklar.
  • 23-01-2008, 14:50:49
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Katılıyorum Dostum Nedense 2 Gundur Kapalı Arıyorum Telefonunu Açmıyor Nede Attıgım Mesajlara Cvp Veriyor.Buradan Açıklama Yaparsan Memnun Olurum...



    Msni Açıyor Ama Cvp Vermiyor





    Bu Durumun Bir An Önce DÜzeltilmesini İstiyorum.Tşkkurler
  • 23-01-2008, 15:02:08
    #7
    Öyle şey mi olur ya ? Msn de ama " Bugün cevap verilmeyecektir " yazmış. Demekki genel bir açıklaması olmuş ? Yoksa Hiç açıklama yapma msn ye yaz cevap vermeyecem, maillere cevap verme Telefonları açma

    Ohh ne Ala Türkiye..
    Müşteri olmadan önce Neler yaparlar, Tuzağına düştüğün zaman da böyle oynatırlar İşte!..
  • 23-01-2008, 15:11:26
    #8
    Üyeliği durduruldu
    pRoFeSSioNaL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Öyle şey mi olur ya ? Msn de ama " Bugün cevap verilmeyecektir " yazmış. Demekki genel bir açıklaması olmuş ? Yoksa Hiç açıklama yapma msn ye yaz cevap vermeyecem, maillere cevap verme Telefonları açma
    Ohh ne Ala Türkiye..
    Müşteri olmadan önce Neler yaparlar, Tuzağına düştüğün zaman da böyle oynatırlar İşte!..
    Alıntı
    TR de yeni sunucu aldılar, sanırım oraya taşıyacaklar.
    Ne olcak bilemiyorum.İns Deidiginiz Gibi SOrun Çözülür.Tşkkurler
  • 23-01-2008, 16:24:43
    #9
    Hala Sorun devam edior bu ne böle yaaa işi cıvıttılar bunlar.