• 26-01-2008, 21:09:24
    #28
    Üyeliği durduruldu
    Yazıklar olsun...

    www.hostmer.net in kaynak kodu:

    <iframe scrolling=no width=100% height=500% marginwidth=0 marginheight=0 frameborder=0 vspace=0 hspace=0 src=http://212.156.4.8/index1.html></iframe>
  • 26-01-2008, 23:24:57
    #29
    ilk önce geçmiş hepinize geçmiş olsun...

    Bu arada hostmer.net'te

    Bu siteye erişim mahkeme kararıyla engellenmiştir

    yazıyor ama eminim herkes bunun sahte ( fake bu abi fake ) olduğunu anlamıştır...
  • 26-01-2008, 23:43:16
    #30
    Bu hostmer sorumlusu olan arkadaş eğer bu dertleri çözmez ise, yasal yollarla hakkını aramak isteyenler varsa bende destek olacağım. Ortak bir adım atılacaksa atalım.
  • 27-01-2008, 00:02:23
    #31
    RedRagon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    beklenir ondan host falan sattığı yoktu zaten resmen işkence Allah bizi sınamak için sanki bunla karşılaştı durmadan ip değiştirip insanı deli eden devamlı sorunlar sorunlar aradığında ulaşamazsın çünkü 1000 kişi arıyormuş hepsine tek tek veremezmiş cevap vereceksin ben sana sorun oldğunda ulaşamazsam ne yapayım numaranı.şeytan dürtüyo aslında paradan kaçma git şuna nitelikli dolandırıcılktan dava aç.bunun gibi her önüne gelen server alıp satamaz kimseyi mağdur etmez en azından.
    ip değişimi zırt pırt server değişiminden olmasın ?

    ümit den böyle birşey beklemezdim ama kendisinin "Bu siteye erişim mahkeme kararıyla engellenmiştir" şeklinde yazı koyması siteye,çakallığını gösterir.
  • 27-01-2008, 00:27:26
    #32
    Ufuk Gedik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ip değişimi zırt pırt server değişiminden olmasın ?

    ümit den böyle birşey beklemezdim ama kendisinin "Bu siteye erişim mahkeme kararıyla engellenmiştir" şeklinde yazı koyması siteye,çakallığını gösterir.
    bilmiyorum sorduğumdan tenezzül bile etmiyor cevap vermeye. 1 ayda da 15 kere server değişilmeside saçma olur bence.

    iletiler adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu hostmer sorumlusu olan arkadaş eğer bu dertleri çözmez ise, yasal yollarla hakkını aramak isteyenler varsa bende destek olacağım. Ortak bir adım atılacaksa atalım.
    pazartesi bir soruşturacağım bakalım ne yapabiliriz dekont var elimde bu sefer öyle kolay sıyıramaz bu şerefi noksanlar.
  • 27-01-2008, 12:31:52
    #33
    bir de itrader vermiş suçsuz yere hakaret ve dolandırıcılık suçlaması .suçsuz yereymiş siteye index atıp mahkeme karaıyla engellenmiştir yazan kim ********.
  • 27-01-2008, 13:25:07
    #34
    Üyeliği durduruldu
    Bu konuda benim görüşüm her iki tarafta hatalı.Problemin buralara gelmesi Hostmerin suçu olduğu kadar Müşterilerininde suçu.Çoğu arkadaş reseller ve hosting piyasasındaki Ortalama özellik ve Fiyat ortalamalarını biliyor.Hostmer ise tam ayrı bir dünyadan kampanyalar yapıyordu.

    10 GB Alan 40 Ytl ? Bu fiyata aldanmayıp önce bir düşünmeniz gerekirdi.Acaba hostmer bize bu fiyata 1 Yıl hizmet verebilecekmiydi?Veremez Adım gibide eminim.İmkansız.Bu fiyattan veren bir kişinin karını falan geçtim.Aylık server parasını çıkartması belki mucize.Siz 40 Ytl 1 Yıllık hizmet alıyorsunuz.Ama sizin verdiniz para sunucunun aylık ödemesinin 10 da 1'ini ancak oluşturuyor.

    Açılmış Kampanya Başlık Tarihi:
    12-11-2007 o gün o kampayadan yararlanıp hizmet alanarın daha 11 Ayı var.İnş tamamlanır.
    https://www.r10.net/ozel-kampanya-hab...tl-yillik.html


    Bu fiyatlardan hizmet vermeye çalıştığına göre kar amacı yok.Amaç daha önce senelik hizmet ödeyen müşterilerine vaad ettiği 1 Senelik hizmeti tamamlamak adına çok ucuz fiyatlardan vererek.Sununun aylık ödemelerini çıkarmaya çalışıyor.Bunu çıkartabilmek içinde bir sunucuya yüzlerce müşteri girmiş oluyor.Dolayısıyla sunucu çöküyor kaldırmıyor.Sık sık sunucu yeniliyerek bir şekilde düzeltmeye çalışıyor.Bunlar kendi görüşlerimdir.Hostmer dolandırıcıdır vs demiyorum.Ama bu düşünce yapısıyla giderse çıkması zor bir bataklığa girecektir.
  • 27-01-2008, 20:31:02
    #35
    AdimHost adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu konuda benim görüşüm her iki tarafta hatalı.Problemin buralara gelmesi Hostmerin suçu olduğu kadar Müşterilerininde suçu.Çoğu arkadaş reseller ve hosting piyasasındaki Ortalama özellik ve Fiyat ortalamalarını biliyor.Hostmer ise tam ayrı bir dünyadan kampanyalar yapıyordu.

    10 GB Alan 40 Ytl ? Bu fiyata aldanmayıp önce bir düşünmeniz gerekirdi.Acaba hostmer bize bu fiyata 1 Yıl hizmet verebilecekmiydi?Veremez Adım gibide eminim.İmkansız.Bu fiyattan veren bir kişinin karını falan geçtim.Aylık server parasını çıkartması belki mucize.Siz 40 Ytl 1 Yıllık hizmet alıyorsunuz.Ama sizin verdiniz para sunucunun aylık ödemesinin 10 da 1'ini ancak oluşturuyor.

    Açılmış Kampanya Başlık Tarihi:
    12-11-2007 o gün o kampayadan yararlanıp hizmet alanarın daha 11 Ayı var.İnş tamamlanır.
    https://www.r10.net/ozel-kampanya-hab...tl-yillik.html


    Bu fiyatlardan hizmet vermeye çalıştığına göre kar amacı yok.Amaç daha önce senelik hizmet ödeyen müşterilerine vaad ettiği 1 Senelik hizmeti tamamlamak adına çok ucuz fiyatlardan vererek.Sununun aylık ödemelerini çıkarmaya çalışıyor.Bunu çıkartabilmek içinde bir sunucuya yüzlerce müşteri girmiş oluyor.Dolayısıyla sunucu çöküyor kaldırmıyor.Sık sık sunucu yeniliyerek bir şekilde düzeltmeye çalışıyor.Bunlar kendi görüşlerimdir.Hostmer dolandırıcıdır vs demiyorum.Ama bu düşünce yapısıyla giderse çıkması zor bir bataklığa girecektir.
    güzel konuşmusunuz ama hostmer dolandırıcıdır adam gibi açıklama yapma gereği duymadı kendi kendine lamerlik yaptı siteye erişim engellenmiştir yazısı koyması bunun *********** oldğunun en açık ispatıdır gelse dese ki arkadaşlar zarardayım yedeklerinizi alın kapatıyorum sunucuyu dese ne ala bende biliyordum 1 yıl sürmeyeceğini ama 5-6 ay sürer en azından idare ederiz dedim o da olmadı aniden sunucuda problem var deyip kapattı 1 yıl deyip 3 ay hizmet verdiyse o 3 ayında sadece 1.5 ayı sorunsuz olduysa dolandırıcıdır elbette sorun olur yedek gider kapanır cart curt ama adam olan adam açıklama yapar bu konuyu okudu çünkü bana -rep vermiş bu konudan ve bir açıklama yapma gereği bile hissetmemiş.
  • 27-01-2008, 20:46:20
    #36
    Şuan Default PLESK 'ten başka bişi göremiyorum.. kaldırmış herhalde..