Öyle şey mi olur ya ? Msn de ama " Bugün cevap verilmeyecektir " yazmış. Demekki genel bir açıklaması olmuş ? Yoksa Hiç açıklama yapma msn ye yaz cevap vermeyecem, maillere cevap verme Telefonları açma
Ohh ne Ala Türkiye..
Müşteri olmadan önce Neler yaparlar, Tuzağına düştüğün zaman da böyle oynatırlar İşte!..