pRoFeSSioNaL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Öyle şey mi olur ya ? Msn de ama " Bugün cevap verilmeyecektir " yazmış. Demekki genel bir açıklaması olmuş ? Yoksa Hiç açıklama yapma msn ye yaz cevap vermeyecem, maillere cevap verme Telefonları açma
Ohh ne Ala Türkiye..
Müşteri olmadan önce Neler yaparlar, Tuzağına düştüğün zaman da böyle oynatırlar İşte!..
Alıntı
TR de yeni sunucu aldılar, sanırım oraya taşıyacaklar.
Ne olcak bilemiyorum.İns Deidiginiz Gibi SOrun Çözülür.Tşkkurler