• 04-02-2014, 16:32:23
    #10
    Platin üye
    Hepinize tşk ediyorum aybike arkadaşta sağolsun skypede ilgilendi sorunu halletik gibi görünüyor şuan ters birşey yok
  • 04-02-2014, 19:05:16
    #11
    aybike adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kendisi dün ile görüştüm.

    Dediği şu '' Birden bire aynı firmadaki 2 sitem db hatası vermeye başladı,firmaya sorduğumda sizin veri tabanlarınız bozuk dediler. Ama başka sunucularına taşıyıp çalıştırdılar''
    Buradan anlaşılan firmanın sunucunda mysql server problemi mevcut idi problemi bu şekilde gidermiş olabilirler.
    Nasıl iştir bu arkadaş Aynı anda 2 site hata veriyor ve sizin veri tabanlarız bozuk oluyor hemde aynı anda ikisi birden bozuluyor. Ayrıca da başka sunucuya geçince de çalışıyor ilk gördüğümde yorum yapmak istemedim çünkü yorum yapılacak birşey yok da su insanları bu kadar kandırmayın ya ayıp. Deki hatamız var çözmeye çalışıyoruz. Ne günaha gir ne de karşıdaki adamın kafasını karıştır.
  • 04-02-2014, 21:22:19
    #12
    DarKPeArL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Nasıl iştir bu arkadaş Aynı anda 2 site hata veriyor ve sizin veri tabanlarız bozuk oluyor hemde aynı anda ikisi birden bozuluyor. Ayrıca da başka sunucuya geçince de çalışıyor ilk gördüğümde yorum yapmak istemedim çünkü yorum yapılacak birşey yok da su insanları bu kadar kandırmayın ya ayıp. Deki hatamız var çözmeye çalışıyoruz. Ne günaha gir ne de karşıdaki adamın kafasını karıştır.
    Siz bu mesajı bana neden yazıyorsunuz anlamadım ? Hizmet veren biz değiliz ben kendisine yardımcı olmaya çalıştım sadece.
  • 04-02-2014, 21:27:35
    #13
    Üyeliği durduruldu
    r10 çok bozdu...acayip bozdu, öyle böyle değil yani. bayağı bozdu, inanılmaz bozdu r10. ço.. o kadar bozdu, önünü alamadık yani öyle bozdu.


    aybike adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Siz bu mesajı bana neden yazıyorsunuz anlamadım ? Hizmet veren biz değiliz ben kendisine yardımcı olmaya çalıştım sadece.
  • 04-02-2014, 21:37:25
    #14
    aybike adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Siz bu mesajı bana neden yazıyorsunuz anlamadım ? Hizmet veren biz değiliz ben kendisine yardımcı olmaya çalıştım sadece.
    Hocam birincisi ben orada konuyu ilk gördüğümde demek istedim. Siz mesajınızda dün kendisiyle görüştüğüm dediğiniz yani durumu açıkladığınız için quated yaptım. Yani açıklanan durum üzerinden yorum yaptım. Gerizekalı değiliz ne yaptığınızı anlayabiliyorum. Zaten arkadaş firma ismi de vermemiş.

    maniaccoder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    r10 çok bozdu...acayip bozdu, öyle böyle değil yani. bayağı bozdu, inanılmaz bozdu r10. ço.. o kadar bozdu, önünü alamadık yani öyle bozdu.
    Size gelince anlamadan dinlemeden saçma sapan yorumlar yapmazsanız bir daha sevinirim. Birincisi r10 sizin lastnova facianızdan sonra daha kötü bozmamıştır herhalde derim bende şimdi. Siz kötü günlerinizde yanınızda olan müşterilerinize böylemi teşekkür ediyorsunuz !!! Ben sizin firmanızdan mağdur olmama rağmen bir tek kelime bile etmemişken, siz burada ne yüzle konuşuyorsunuz çok merak ediyorum benim hakkımda hemde sizinle ilgili tek birşey bile yokken!!!

    https://www.r10.net/hosting-sirketler...post1068451535


    https://www.r10.net/hosting-sirketler...post1068451621

    beğendiğiniz bravo diye yorumlar yaptığınız desteğime çok güzel karşılık verdiniz teşekkür ederim..İnsan işte.. Hakkaten çok bozuk..
  • 04-02-2014, 21:40:53
    #15
    Üyeliği durduruldu
    Burada şahsi olarak size bir söz söylemedim. Samimi muhabbetim olan @aybike;'ye yorum yazdım...

    Şahsınıza bir söz söylememediğim ortadadır...
  • 04-02-2014, 21:44:49
    #16
    r10 söyle böyle bozdu ne için kim için dediniz?? Samimi arkadaşın cevap verdiği kişi üzerinden yorum yapıyorsunuz bilmem farkındamısınız?

    Ya pes diyorum başka da birşey demiyorum o kadar laftan sonra

    İnsan bir özür diler kabul de etmem bundan sonra ama nerde sizde o..

    Neyse ya tamam sinirlerimi daha fazla germeyeyim.