r10 çok bozdu...acayip bozdu, öyle böyle değil yani. bayağı bozdu, inanılmaz bozdu r10. ço.. o kadar bozdu, önünü alamadık yani öyle bozdu.
Siz bu mesajı bana neden yazıyorsunuz anlamadım ? Hizmet veren biz değiliz ben kendisine yardımcı olmaya çalıştım sadece.