r10 söyle böyle bozdu ne için kim için dediniz?? Samimi arkadaşın cevap verdiği kişi üzerinden yorum yapıyorsunuz bilmem farkındamısınız?
Ya pes diyorum başka da birşey demiyorum o kadar laftan sonra
İnsan bir özür diler kabul de etmem bundan sonra ama nerde sizde o..
Neyse ya tamam sinirlerimi daha fazla germeyeyim.