r10 söyle böyle bozdu ne için kim için dediniz?? Samimi arkadaşın cevap verdiği kişi üzerinden yorum yapıyorsunuz bilmem farkındamısınız?

Ya pes diyorum başka da birşey demiyorum o kadar laftan sonra

İnsan bir özür diler kabul de etmem bundan sonra ama nerde sizde o..

Neyse ya tamam sinirlerimi daha fazla germeyeyim.