Kendisi dün ile görüştüm.
Dediği şu '' Birden bire aynı firmadaki 2 sitem db hatası vermeye başladı,firmaya sorduğumda sizin veri tabanlarınız bozuk dediler. Ama başka sunucularına taşıyıp çalıştırdılar''
Buradan anlaşılan firmanın sunucunda mysql server problemi mevcut idi problemi bu şekilde gidermiş olabilirler.
Nasıl iştir bu arkadaş

Aynı anda 2 site hata veriyor ve sizin veri tabanlarız bozuk oluyor hemde aynı anda ikisi birden bozuluyor. Ayrıca da başka sunucuya geçince de çalışıyor ilk gördüğümde yorum yapmak istemedim çünkü yorum yapılacak birşey yok da su insanları bu kadar kandırmayın ya ayıp. Deki hatamız var çözmeye çalışıyoruz. Ne günaha gir ne de karşıdaki adamın kafasını karıştır.