• 12-01-2008, 15:53:16
    #73
    Üyeliği durduruldu
    senle artık muhatap olmuyoruz koçum. yönetici arkadaşlar gerekeni yapacaklardır. dolandırıcıların hiç biri fark edildigi anda bu forumda barınamaz.
    mahkemede görüşürüz.
    Bende Artık Senle Muhattap Olmuyorum
  • 12-01-2008, 15:53:36
    #74
    Akar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hadi be...azıttınız artık ha. Vekalet edecek ehliyetin varsa git savcılığa, müvekkilin adına gereğini yap...burada kimseyi sözle kandırmaya çalışma. Biri onun hakkında suç teşkil edecek bir fiil ifa ederse onun hakkında da gereğini yap. Burada önce çoluk çocuksunuz diye terslediğin insanlarla saatlerdir tartışıyorsun, hepsi boş.
    Gelinen noktaya bak...manhost hırsızda olsa dolandırıcıda olsa hiç bir şekilde hakarette bulunamassın diyor adam.
    Bir sen biliyorsun değil mi avukat kimmiş hukuk neymiş, adalet hangi düzeni nasıl kurarmış.
    Avukatmış...baroymuş...git kardeşim neredeyse baron oraya. Burada işin yok.
    aaaaaaa...daha patlayacağım patlayamadım !
    kimseyi sözle kandırmaya çalışmıyorum sende bu adamın savunucusun heralde
  • 12-01-2008, 15:54:08
    #75
    Üyeliği durduruldu
    Akar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hadi be...azıttınız artık ha. Vekalet edecek ehliyetin varsa git savcılığa, müvekkilin adına gereğini yap...burada kimseyi sözle kandırmaya çalışma. Biri onun hakkında suç teşkil edecek bir fiil ifa ederse onun hakkında da gereğini yap. Burada önce çoluk çocuksunuz diye terslediğin insanlarla saatlerdir tartışıyorsun, hepsi boş.

    Gelinen noktaya bak...manhost hırsızda olsa dolandırıcıda olsa hiç bir şekilde hakarette bulunamassın diyor adam.

    Bir sen biliyorsun değil mi avukat kimmiş hukuk neymiş, adalet hangi düzeni nasıl kurarmış.

    Avukatmış...baroymuş...git kardeşim neredeyse baron oraya. Burada işin yok.


    aaaaaaa...daha patlayacağım patlayamadım !
    ağzına sağlık be ustam
  • 12-01-2008, 15:55:00
    #76
    Üyeliği durduruldu
    GiresunBarosu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kimseyi sözle kandırmaya çalışmıyorum sende bu adamın savunucusun heralde
    konuya yorum yazan herkesin benle bagı oldugunu düşünecek kadar özürlüsün.
  • 12-01-2008, 15:56:46
    #77
    Üyeliği durduruldu
    Sen Böyle İnceden İnceden Burdan Uzaklaş Yoksa Daha Fzla Rezil Olacaksın Kanımca
  • 12-01-2008, 15:58:09
    #78
    Hazar17 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    konuya yorum yazan herkesin benle bagı oldugunu düşünecek kadar özürlüsün.
    Ban özürlü sensin gibime geliyor ve eğer banlanmassam yandaşların tarafından manhost eve gidince bana msn kayıtları gönderecekmiş burada yayınlamam için bakalımneler çıkıcak içinden az once görüşmüşsünüz bir teklifte bulunmuşun gerisini ss ile görücez şimdilik hoşçakalın
  • 12-01-2008, 15:59:32
    #79
    Üyeliği durduruldu
    GiresunBarosu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ban özürlü sensin gibime geliyor ve eğer banlanmassam yandaşların tarafından manhost eve gidince bana msn kayıtları gönderecekmiş burada yayınlamam için bakalımneler çıkıcak içinden az once görüşmüşsünüz bir teklifte bulunmuşun gerisini ss ile görücez şimdilik hoşçakalın
    Ohaa.. benmi teklifte bulunmuşum. şimdi ağzımı açarım şaşırırsın ).. benim kanı bozuklarla işim olmaz. barı yalan atıyosun desdtekli at.

    yandaşlarım dediklerin sadece suan konuyu okuyorlar. yotum yazdırmadım. yazmak isteyenlerede yazmayın dedim. sırf yandaşların yazıyor demeyesin diye.

    ufaklık büyüde gel
  • 12-01-2008, 15:59:38
    #80
    Üyeliği durduruldu
    Şimdi Yeni Bişey Öğrendim Bir İnsan Rezil Olduğu Halde Bu KAdar Konuşabiliyormuş
  • 12-01-2008, 16:02:59
    #81
    GiresunBarosu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben db nin kullanılmadığını iddia etmiyorum çalındı denilmesine karşıyım.Manhost yetkilisi ile görüştüm adam kullanmadım demiyor db yi marez bir siteden indirmiş müşterisine kurmuş ve daha sonra kapatmış.bu adam ile görüşmüş site benim demiş ve manhost kapatmış bunları neden sölemiyor arkadaş bunları neden anlatmıyor biz burada hırsız *********** denilmesine karşıyız çalındı demesine karşıyız ve o linkteki başı silersen nereye gittiğini görürsün sitenin

    mareze düşmüş bir siteyi kim kullanırsa kullansın hırsız olmaz *********** olmaz. bİz bu yuzden hakaret davası açıyorus siteyleişimiz yok bizim
    1. Db manhost serverinden çalınmış.
    2.Çalınan db manhost serverinde kullanılıyor.
    Daha uzatma istersen.