konuya yorum yazan herkesin benle bagı oldugunu düşünecek kadar özürlüsün.
Ban özürlü sensin gibime geliyor ve eğer banlanmassam yandaşların tarafından manhost eve gidince bana msn kayıtları gönderecekmiş burada yayınlamam için bakalımneler çıkıcak içinden az once görüşmüşsünüz bir teklifte bulunmuşun gerisini ss ile görücez şimdilik hoşçakalın