GiresunBarosu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ben db nin kullanılmadığını iddia etmiyorum çalındı denilmesine karşıyım.Manhost yetkilisi ile görüştüm adam kullanmadım demiyor db yi marez bir siteden indirmiş müşterisine kurmuş ve daha sonra kapatmış.bu adam ile görüşmüş site benim demiş ve manhost kapatmış bunları neden sölemiyor arkadaş bunları neden anlatmıyor biz burada hırsız *********** denilmesine karşıyız çalındı demesine karşıyız ve o linkteki başı silersen nereye gittiğini görürsün sitenin

mareze düşmüş bir siteyi kim kullanırsa kullansın hırsız olmaz *********** olmaz. bİz bu yuzden hakaret davası açıyorus siteyleişimiz yok bizim
1. Db manhost serverinden çalınmış.
2.Çalınan db manhost serverinde kullanılıyor.
Daha uzatma istersen.