GiresunBarosu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ban özürlü sensin gibime geliyor ve eğer banlanmassam yandaşların tarafından manhost eve gidince bana msn kayıtları gönderecekmiş burada yayınlamam için bakalımneler çıkıcak içinden az once görüşmüşsünüz bir teklifte bulunmuşun gerisini ss ile görücez şimdilik hoşçakalın
Ohaa.. benmi teklifte bulunmuşum. şimdi ağzımı açarım şaşırırsın ).. benim kanı bozuklarla işim olmaz. barı yalan atıyosun desdtekli at.

yandaşlarım dediklerin sadece suan konuyu okuyorlar. yotum yazdırmadım. yazmak isteyenlerede yazmayın dedim. sırf yandaşların yazıyor demeyesin diye.

ufaklık büyüde gel