• 12-01-2008, 15:29:28
    #55
    Üyeliği durduruldu
    GiresunBarosu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    neden size yoneliyor onu açıkla o sitede olsa konu açılırdı neden sizin sitenize yonlensin.
    ne dıyosun sen yaw.. haksız cıktın kafana burdu hersey ondan saçma sapan konusuyorsun.
  • 12-01-2008, 15:30:37
    #56
    Hazar17 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ne dıyosun sen yaw.. haksız cıktın kafana burdu hersey ondan saçma sapan konusuyorsun.
    belli belli kimin haksız çıktığı kapalı olan bir siteden link veriyorsun senin sitene gidiyor nedense link
  • 12-01-2008, 15:31:22
    #57
    Üyeliği durduruldu
    Bu kadar rezil Olduktan Sonra Gülebiliyorsun ya Helal Olsun sna
  • 12-01-2008, 15:32:15
    #58
    ByKus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu kadar rezil Olduktan Sonra Gülebiliyorsun ya Helal Olsun sna
    Rezil olan sizlersiniz kendi ellerinizle yakalandınız

    https://www.maxiturka.net/showthread...nk&cd=10&gl=tr link burada herşey açık
  • 12-01-2008, 15:33:04
    #59
    Okuman yazman yokmu senin iyi oku.
    Lise eğitiminin 4 yıl olması hakkında görüşünüz nedir? - Sayfa 2 - MaxiTURKA - Hoş Geldiniz -
    adresinin G o o g l e tarafından 28 Ara 2007 13:14:20 GMT tarihinde kaydedilmiş önbellek görüntüsüdür.
  • 12-01-2008, 15:34:36
    #60
    Üyeliği durduruldu
    durun arkadaslar 5 dakka sonra bunun *********** oldugunu kanıtlıyorum ssleri hazırlıyorum.




    al sana altta gorulen urleye bak.. 404.shtml

    forumturkiyem domainin panelden resmini cekım eklıyım

    banlayın su aptal dolandırıcıyı yonetıcı arkadaslar
  • 12-01-2008, 15:35:01
    #61
    Üyeliği durduruldu
    Hadi Canım Sen Yavaş Yavaş Uza Mahkemede Görüşürüz Biz..
  • 12-01-2008, 15:36:22
    #62
    Asi_Prens adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Okuman yazman yokmu senin iyi oku.
    Lise eğitiminin 4 yıl olması hakkında görüşünüz nedir? - Sayfa 2 - MaxiTURKA - Hoş Geldiniz -
    adresinin G o o g l e tarafından 28 Ara 2007 13:14:20 GMT tarihinde kaydedilmiş önbellek görüntüsüdür.
    ben db nin kullanılmadığını iddia etmiyorum çalındı denilmesine karşıyım.Manhost yetkilisi ile görüştüm adam kullanmadım demiyor db yi marez bir siteden indirmiş müşterisine kurmuş ve daha sonra kapatmış.bu adam ile görüşmüş site benim demiş ve manhost kapatmış bunları neden sölemiyor arkadaş bunları neden anlatmıyor biz burada hırsız *********** denilmesine karşıyız çalındı demesine karşıyız ve o linkteki başı silersen nereye gittiğini görürsün sitenin

    mareze düşmüş bir siteyi kim kullanırsa kullansın hırsız olmaz *********** olmaz. bİz bu yuzden hakaret davası açıyorus siteyleişimiz yok bizim
  • 12-01-2008, 15:37:38
    #63
    Üyeliği durduruldu
    GiresunBarosu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben db nin kullanılmadığını iddia etmiyorum çalındı denilmesine karşıyım.Manhost yetkilisi ile görüştüm adam kullanmadım demiyor db yi marez bir siteden indirmiş müşterisine kurmuş ve daha sonra kapatmış.bu adam ile görüşmüş site benim demiş ve manhost kapatmış bunları neden sölemiyor arkadaş bunları neden anlatmıyor biz burada hırsız *********** denilmesine karşıyız çalındı demesine karşıyız ve o linkteki başı silersen nereye gittiğini görürsün sitenin
    Tamam Arkdaşım Bizde İndirdiği Siteyi Söylesin Diyoruz Bizde İndirelim