Konu
ManHOST & Asoza
12-01-2008, 15:33:04
#59
Asi_Prens
Okuman yazman yokmu senin iyi oku.
Lise eğitiminin 4 yıl olması hakkında görüşünüz nedir? - Sayfa 2 - MaxiTURKA - Hoş Geldiniz -
adresinin
G
o
o
g
l
e
tarafından 28 Ara 2007 13:14:20 GMT tarihinde kaydedilmiş
önbellek
görüntüsüdür.