Okuman yazman yokmu senin iyi oku.
Lise eğitiminin 4 yıl olması hakkında görüşünüz nedir? - Sayfa 2 - MaxiTURKA - Hoş Geldiniz -
adresinin G o o g l e tarafından 28 Ara 2007 13:14:20 GMT tarihinde kaydedilmiş önbellek görüntüsüdür.