• 12-01-2008, 14:39:36
    #10
    Hazar17 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    msnden bana warezedi indirdim kurdum. dedi ? waareze dusurende o o zaman ?
    waazerdede bu db yok. cok arastırdım.
    mahkmeyemi vereceksnniz baş üstüne verin..memnun olurum vallahi
    kendisi zaten savunma yapmıyordukı lafi başka yerlere cekıyordu
    https://www.r10.net/hosting-sikayetle...irsizlara.html
    hersey burda acıklanmıs.. okuyan herkez adamın bi dediginin bi dedigni tutmadıgını , yalancı oldugununu , kendini herkesten üstün gördügünü anlar.
    Siz orada hakretlerden ithaflardan başka bir şey sunmamışınız.Sitenizin wareze düşmesinin tek sorumlusuda sizsiniz başka kimsede olamaz.Sitenizi tamamen silipte gitseydiniz.Tabii öğrendiğim kadarıyla 1 aylık hostng ücretide takıp kaçmışınız.Bizim sitelerimiz neden hiç kapanmıyor bahsettiğiniz gibi olağan server hataları hariç.Neden bu firma daha ayakta ve işine devam ediyor? Ama kendinizi haklı çıkarmak için böyle bir şeye başvurduğunuzu sanıyorum.
  • 12-01-2008, 14:41:16
    #11
    Üyeliği durduruldu
    bu ne simdi.. Biz bir musterimize yamuk yapacaz.O musteri sikayette bulunacak.

    sonra diger 200 musterimize diyecez ki suraya yorum yapin hangi biri gelsin yapsin..


    ertesi gunde buraya yorum yapanlarla sorun yasayacaz yeni gelen musterilere diyecez bu kezde.. Bos isler
  • 12-01-2008, 14:42:24
    #12
    Üyeliği durduruldu
    GiresunBarosu Nick Li Arkdaşım Dikkat Ederseniz Asi_Prens Nick Li Arkadaşımız Size Bişey dedi Avukatsanız Mahkemeye Gidin Değilseniz Olaya Neden Karışıyorsunuz
  • 12-01-2008, 14:44:51
    #13
    orumcek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bu ne simdi.. Biz bir musterimize yamuk yapacaz.O musteri sikayette bulunacak.
    sonra diger 200 musterimize diyecez ki suraya yorum yapin hangi biri gelsin yapsin..
    ertesi gunde buraya yorum yapanlarla sorun yasayacaz yeni gelen musterilere diyecez bu kezde.. Bos isler
    Burada birilerinin birilerinisavunması heralde zorunuza gitti.
    Sandığınız gibi değil arkadaşım buraya yazı yazmadan once araştırdım okudum.
    Hatta bakın https://www.r10.net/e-ticaret-scriptl...-yazilimi.html burada özür dilemesini bilen bir insan bunu kaçınız yaptınız ama işin içinde birazda rant kavgası var gibime geliyor yeni iletişim anununa göre kaçıız ayakta kalabileceksiniz bakalım işini ciddi yapan her firmanın arkasında olurum bu manhost olmuş başkası olmuş farketmez benim için.
  • 12-01-2008, 14:45:14
    #14
    Bence arkadaş giresun barosu değil manhost barosunda çalışıyor
  • 12-01-2008, 14:46:17
    #15
    ByKus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    GiresunBarosu Nick Li Arkdaşım Dikkat Ederseniz Asi_Prens Nick Li Arkadaşımız Size Bişey dedi Avukatsanız Mahkemeye Gidin Değilseniz Olaya Neden Karışıyorsunuz
    Mahkemeye gidilecek en kısa zamanda şüpheniz olmasın
  • 12-01-2008, 14:46:42
    #16
    Üyeliği durduruldu
    Büro Deil O Baro Bu arada ManHost Barosunda Çalışabilir Kardeşim Avukatsanız Gidin Mahkemeye Deilseniz Olaydan Sizene
  • 12-01-2008, 14:47:13
    #17
    neXus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bence arkadaş giresun bürosu değil manhost bürosunda çalışıyor
    siz bu şekilde düşünmeye devam edin birilerin birilerini savunması zorunuza gidiyor hemde çok çıkarınız ne ise
  • 12-01-2008, 14:47:26
    #18
    Üyeliği durduruldu
    GiresunBarosu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Mahkemeye gidilecek en kısa zamanda şüpheniz olmasın
    ee gidin Gidecekseniz Burada Böle Velvele Neden Yaratıyorsunuz ?