bu ne simdi.. Biz bir musterimize yamuk yapacaz.O musteri sikayette bulunacak.
sonra diger 200 musterimize diyecez ki suraya yorum yapin

hangi biri gelsin yapsin..
ertesi gunde buraya yorum yapanlarla sorun yasayacaz yeni gelen musterilere diyecez bu kezde.. Bos isler