msnden bana warezedi indirdim kurdum. dedi ? waareze dusurende o o zaman ?
waazerdede bu db yok. cok arastırdım.
mahkmeyemi vereceksnniz baş üstüne verin..memnun olurum vallahi

kendisi zaten savunma yapmıyordukı lafi başka yerlere cekıyordu
https://www.r10.net/hosting-sikayetle...irsizlara.html
hersey burda acıklanmıs.. okuyan herkez adamın bi dediginin bi dedigni tutmadıgını , yalancı oldugununu , kendini herkesten üstün gördügünü anlar.
Siz orada hakretlerden ithaflardan başka bir şey sunmamışınız.Sitenizin wareze düşmesinin tek sorumlusuda sizsiniz başka kimsede olamaz.Sitenizi tamamen silipte gitseydiniz.Tabii öğrendiğim kadarıyla 1 aylık hostng ücretide takıp kaçmışınız.Bizim sitelerimiz neden hiç kapanmıyor bahsettiğiniz gibi olağan server hataları hariç.Neden bu firma daha ayakta ve işine devam ediyor? Ama kendinizi haklı çıkarmak için böyle bir şeye başvurduğunuzu sanıyorum.