bu ne simdi.. Biz bir musterimize yamuk yapacaz.O musteri sikayette bulunacak.
sonra diger 200 musterimize diyecez ki suraya yorum yapin

hangi biri gelsin yapsin..
ertesi gunde buraya yorum yapanlarla sorun yasayacaz yeni gelen musterilere diyecez bu kezde.. Bos isler
Burada birilerinin birilerinisavunması heralde zorunuza gitti.
Sandığınız gibi değil arkadaşım buraya yazı yazmadan once araştırdım okudum.
Hatta bakın
https://www.r10.net/e-ticaret-scriptl...-yazilimi.html burada özür dilemesini bilen bir insan bunu kaçınız yaptınız ama işin içinde birazda rant kavgası var gibime geliyor yeni iletişim anununa göre kaçıız ayakta kalabileceksiniz bakalım işini ciddi yapan her firmanın arkasında olurum bu manhost olmuş başkası olmuş farketmez benim için.