• 12-01-2008, 14:49:27
    #19
    ByKus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ee gidin Gidecekseniz Burada Böle Velvele Neden Yaratıyorsunuz ?
    Siz yaratıyorsunuz ya Biz yaratıncamı suç oluyor
  • 12-01-2008, 14:49:56
    #20
    Üyeliği durduruldu
    GiresunBarosu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    siz bu şekilde düşünmeye devam edin birilerin birilerini savunması zorunuza gidiyor hemde çok çıkarınız ne ise
    Bu arada Bizim Bu Olayla Alakalı Ne Gibi Bi Çıkarımız Olsun Sadece Adam Gibi Sizin Haksız Olduğunuzu Belirtiyoruz ..
  • 12-01-2008, 14:51:24
    #21
    ByKus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu arada Bizim Bu Olayla Alakalı Ne Gibi Bi Çıkarımız Olsun
    Orasını siz bileceksiniz ben değil birazdan ***** linkide gelicek
  • 12-01-2008, 14:53:41
    #22
    Üyeliği durduruldu
    GiresunBarosu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Orasını siz bileceksiniz ben değil birazdan ***** linkide gelicek
    Orasını Siz Bileceksiniz Demeyin Adam Akıllı Cevap Verin Bişey Diyorsanız Açıklayın Kafadan atıp Tutmayla Olmuyor Bu İşler
  • 12-01-2008, 14:58:40
    #23
    ByKus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Orasını Siz Bileceksiniz Demeyin Adam Akıllı Cevap Verin Bişey Diyorsanız Açıklayın Kafadan atıp Tutmayla Olmuyor Bu İşler
    Herkez kendi çıkarını bilir
  • 12-01-2008, 14:59:11
    #24
    Üyeliği durduruldu
    GiresunBarosu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Siz orada hakretlerden ithaflardan başka bir şey sunmamışınız.Sitenizin wareze düşmesinin tek sorumlusuda sizsiniz başka kimsede olamaz.Sitenizi tamamen silipte gitseydiniz.Tabii öğrendiğim kadarıyla 1 aylık hostng ücretide takıp kaçmışınız.Bizim sitelerimiz neden hiç kapanmıyor bahsettiğiniz gibi olağan server hataları hariç.Neden bu firma daha ayakta ve işine devam ediyor? Ama kendinizi haklı çıkarmak için böyle bir şeye başvurduğunuzu sanıyorum.
    ..

    borç takdıgım yok. adam gibi söyluyorum borcum mu var? ödeyeyim. telefonum cartum curtum vardı arasaydı kardeşim bu kadar borcun var dıye. ben onun gibi kimsenin hakkını yemem.

    +

    avukantsaınız forumda onu savunmayın mahkemede savunun. konunyu açtıran kendısı.. belki bunları yazdıranda odur.

    mysql silmediyisem onun alıp kullanmasımı gerekır. cok saçma konusyorsunuz arkadasım.

    ben hakarette ederim ona. cunku emeklerimin ustune kondu. ve msnde aldıgını söyledi burda bana ait degil diyor

    yalancıyı sacundugunuzun farkında degilsiniz. hosting degiştiginiz zaman sizinde tasarımlarınız gümler merak etmeyin
  • 12-01-2008, 14:59:28
    #25
    Üyeliği durduruldu
    Bizim Bi Çıkarımız Olmadığı İçin Bilmiyoruz Ama Sizi Bilemem
  • 12-01-2008, 15:01:33
    #26
    ByKus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bizim Bi Çıkarımız Olmadığı İçin Bilmiyoruz Ama Sizi Bilemem
    Olmadığın içinmi bu kadar üzerine düşüyorsun yoksa senndemi manhostta bir alıp veremediğin var yada senindemi db ni çalmış
  • 12-01-2008, 15:01:50
    #27
    Üyeliği durduruldu
    GiresunBarosu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Olmadığın içinmi bu kadar üzerine düşüyorsun yoksa senndemi manhostta bir alıp veremediğin var yada senindemi db ni çalmış
    bykus bizim memleketten ve girip bakarsan onunda administrator oldugunu görürsün.
    ----------------


    boşa tartışma yaratırlıyor. adam 1 numaralı ***********!. diger başlıkta sslerle ıspatlandı burdakı millet cocuk degil herşeyi algılıyabiliyor.

    GresunBarosu sizde burda degilde mahkemede savunun şu dolandırıcıyı. burda onun adamıymıs gibi yazmanız hem sizi küçük düşürüyor.

    yok eger sen manhostsan söyle bilelim.. cunku sanki sana hakaret edilmiş gibi konsuyorsun.