GiresunBarosu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Siz orada hakretlerden ithaflardan başka bir şey sunmamışınız.Sitenizin wareze düşmesinin tek sorumlusuda sizsiniz başka kimsede olamaz.Sitenizi tamamen silipte gitseydiniz.Tabii öğrendiğim kadarıyla 1 aylık hostng ücretide takıp kaçmışınız.Bizim sitelerimiz neden hiç kapanmıyor bahsettiğiniz gibi olağan server hataları hariç.Neden bu firma daha ayakta ve işine devam ediyor? Ama kendinizi haklı çıkarmak için böyle bir şeye başvurduğunuzu sanıyorum.
..

borç takdıgım yok. adam gibi söyluyorum borcum mu var? ödeyeyim. telefonum cartum curtum vardı arasaydı kardeşim bu kadar borcun var dıye. ben onun gibi kimsenin hakkını yemem.

+

avukantsaınız forumda onu savunmayın mahkemede savunun. konunyu açtıran kendısı.. belki bunları yazdıranda odur.

mysql silmediyisem onun alıp kullanmasımı gerekır. cok saçma konusyorsunuz arkadasım.

ben hakarette ederim ona. cunku emeklerimin ustune kondu. ve msnde aldıgını söyledi burda bana ait degil diyor

yalancıyı sacundugunuzun farkında degilsiniz. hosting degiştiginiz zaman sizinde tasarımlarınız gümler merak etmeyin