GiresunBarosu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Olmadığın içinmi bu kadar üzerine düşüyorsun yoksa senndemi manhostta bir alıp veremediğin var yada senindemi db ni çalmış
bykus bizim memleketten ve girip bakarsan onunda administrator oldugunu görürsün.
----------------


boşa tartışma yaratırlıyor. adam 1 numaralı ***********!. diger başlıkta sslerle ıspatlandı burdakı millet cocuk degil herşeyi algılıyabiliyor.

GresunBarosu sizde burda degilde mahkemede savunun şu dolandırıcıyı. burda onun adamıymıs gibi yazmanız hem sizi küçük düşürüyor.

yok eger sen manhostsan söyle bilelim.. cunku sanki sana hakaret edilmiş gibi konsuyorsun.