• 11-09-2013, 17:00:12
    #10
    ne içiyorsan banada söle

    MyHosTcuM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Myhostcum Yani Kendimden Şikayetçiyim.

    Çünkü müşterilerime değer vermeyerek kendi çıkarlarım doğrultusunda sunucu formatlama sunucu ile uğraşma yapmaktayım. Buda uptime süresi ve yedeklerde geri dönmeye gidiyor. yaklaşık 2 aydır uptime oranu %99.99 iken bir anda son 3-4 gündür sunucuda problemler olmakta ve Tahmini uptime süresi %50 ancadır. Şikayetçiyim.


    Burdan Müşterilerime seslenerek hosting ve reseller müşterilerimin sürelerini 1 ay uzatmış bulunmaktayım. Özrümün kabulu için.
  • 11-09-2013, 17:02:26
    #11
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    sen fazla dayanaman batan hacı
  • 11-09-2013, 17:11:10
    #12
    volkans adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Açıklayında bizde bilelim neresi saçma ?
    Sütaş;

    Sevgili müşterilerimiz canımız sıkıldı diye sütlere boya kattık ve hiç bişey anlamadık bu yüzden özür diliyoruz.
    Herkeze 5 kilo süt hediye ediyoruz.

    Güle güle için.
  • 11-09-2013, 17:15:20
    #13
    Üyeliği durduruldu
    aybike adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sütaş;

    Sevgili müşterilerimiz canımız sıkıldı diye sütlere boya kattık ve hiç bişey anlamadık bu yüzden özür diliyoruz.
    Herkeze 5 kilo süt hediye ediyoruz.

    Güle güle için.
    Arkadaş süt satmıyorki o yüzden sıkıntı olmaz bence.
    Bunu şöyle düşünebiliriz, bir restauranta gittiniz, yemekte ufak bir sorun oldu veya biraz mide bulantısı yaratacak bir cisim çıktı. Rastaurant işletmecisi, yemeğiniz bizden olsun demez mi ? Müşterisine saygısı bakımından diyebilir veya diyemez. Benzer durum burda da geçerli. Hostlarda sorun olmuştur. Sorun düzeltilmiştir ve sorunun telafisi için yetkili kişi tamamen gönlünden bir hediye vermiştir. Vermek zorunda mı? hayır değil. Ama vermesi müşterisine olan saygısını, sevgisini belli etmektedir.
  • 11-09-2013, 17:36:19
    #14
    Güzel bir davranış olmuş, bu sektörde çalışan kişilere Allah sabır versin. Sorununuzun çözüldüğüne sevindim. Herkese hayırlı satışlar dilerim.
  • 12-09-2013, 20:23:34
    #15
    sağolun arkadaşlar. İnşallah bundan sonra sorun yaşamayız.
  • 12-09-2013, 20:31:38
    #16
    biraz saçma ve gereksiz işler yapıp kendi kendinize gelin güvey olup hizmetleri 1 ay uzatıyosunuz. bide gelmiş kendi kendinizi şikayet ediyosunuz.

    sunucuyu keyfi olarak formatla millete 3-4 gün sıkıntı yaşat sonra gel kendimden şikayetçiyim herkesin hosting süresini 1 ay uzatıyorum de herşey çözülsün hallolsun.

    bumu sizin hizmet anlayışınız ?
  • 12-09-2013, 22:28:51
    #17
    gangan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    biraz saçma ve gereksiz işler yapıp kendi kendinize gelin güvey olup hizmetleri 1 ay uzatıyosunuz. bide gelmiş kendi kendinizi şikayet ediyosunuz.

    sunucuyu keyfi olarak formatla millete 3-4 gün sıkıntı yaşat sonra gel kendimden şikayetçiyim herkesin hosting süresini 1 ay uzatıyorum de herşey çözülsün hallolsun.

    bumu sizin hizmet anlayışınız ?

    Bunu yapmayanlarda var
  • 12-09-2013, 22:31:25
    #18
    MyHosTcuM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bunu yapmayanlarda var
    evet haklısınız firma bilincine sahip olup keyfi olarak format atmayıp da 4 gün müşterilerini mağdur etmeyen, düzgün hizmet veren firmalar da var