• 11-09-2013, 14:08:58
    #1
    Myhostcum Yani Kendimden Şikayetçiyim.

    Çünkü müşterilerime değer vermeyerek kendi çıkarlarım doğrultusunda sunucu formatlama sunucu ile uğraşma yapmaktayım. Buda uptime süresi ve yedeklerde geri dönmeye gidiyor. yaklaşık 2 aydır uptime oranu %99.99 iken bir anda son 3-4 gündür sunucuda problemler olmakta ve Tahmini uptime süresi %50 ancadır. Şikayetçiyim.


    Burdan Müşterilerime seslenerek hosting ve reseller müşterilerimin sürelerini 1 ay uzatmış bulunmaktayım. Özrümün kabulu için.
  • 11-09-2013, 14:11:05
    #2
    MyHosTcuM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Myhostcum Yani Kendimden Şikayetçiyim.

    Çünkü müşterilerime değer vermeyerek kendi çıkarlarım doğrultusunda sunucu formatlama sunucu ile uğraşma yapmaktayım. Buda uptime süresi ve yedeklerde geri dönmeye gidiyor. yaklaşık 2 aydır uptime oranu %99.99 iken bir anda son 3-4 gündür sunucuda problemler olmakta ve Tahmini uptime süresi %50 ancadır. Şikayetçiyim.


    Burdan Müşterilerime seslenerek hosting ve reseller müşterilerimin sürelerini 1 ay uzatmış bulunmaktayım. Özrümün kabulu için.
    Sanada bu yakışırdı kardeşim ....
  • 11-09-2013, 14:12:00
    #3
    Ne saçma iştir arkadaş.
  • 11-09-2013, 14:12:38
    #4
    aybike adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ne saçma iştir arkadaş.
    Açıklayında bizde bilelim neresi saçma ?
  • 11-09-2013, 14:13:34
    #5
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    son günlerdeki sıkıntı hariç gayet iyi gidiyordu. sonuç olarak 1 ay uzatmanız ve sunucunun daha verimli olması güzel bir durum.
  • 11-09-2013, 14:16:23
    #6
    Yapılan delikanlılık güzel. Lakin sorunu da bir an önce çözmek çok daha iyi olur.
  • 11-09-2013, 14:17:00
    #7
    KARALI adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yapılan delikanlılık güzel. Lakin sorunu da bir an önce çözmek çok daha iyi olur.
    Çözüldü çok şükür hocam. Ondan dolayı rahatım şuanda.
  • 11-09-2013, 14:18:10
    #8
    bende şikayetçiyim her sorun olduğunda 1 ay uzatıyor bu ne ya para vermeyecekmiyiz biz?
  • 11-09-2013, 14:30:18
    #9
    paraları ben alabilirim

    ByKuzey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bende şikayetçiyim her sorun olduğunda 1 ay uzatıyor bu ne ya para vermeyecekmiyiz biz?