aybike adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sütaş;

Sevgili müşterilerimiz canımız sıkıldı diye sütlere boya kattık ve hiç bişey anlamadık bu yüzden özür diliyoruz.
Herkeze 5 kilo süt hediye ediyoruz.

Güle güle için.
Arkadaş süt satmıyorki o yüzden sıkıntı olmaz bence.
Bunu şöyle düşünebiliriz, bir restauranta gittiniz, yemekte ufak bir sorun oldu veya biraz mide bulantısı yaratacak bir cisim çıktı. Rastaurant işletmecisi, yemeğiniz bizden olsun demez mi ? Müşterisine saygısı bakımından diyebilir veya diyemez. Benzer durum burda da geçerli. Hostlarda sorun olmuştur. Sorun düzeltilmiştir ve sorunun telafisi için yetkili kişi tamamen gönlünden bir hediye vermiştir. Vermek zorunda mı? hayır değil. Ama vermesi müşterisine olan saygısını, sevgisini belli etmektedir.