biraz saçma ve gereksiz işler yapıp kendi kendinize gelin güvey olup hizmetleri 1 ay uzatıyosunuz. bide gelmiş kendi kendinizi şikayet ediyosunuz.
sunucuyu keyfi olarak formatla millete 3-4 gün sıkıntı yaşat sonra gel kendimden şikayetçiyim herkesin hosting süresini 1 ay uzatıyorum de herşey çözülsün hallolsun.
bumu sizin hizmet anlayışınız ?