gangan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
biraz saçma ve gereksiz işler yapıp kendi kendinize gelin güvey olup hizmetleri 1 ay uzatıyosunuz. bide gelmiş kendi kendinizi şikayet ediyosunuz.

sunucuyu keyfi olarak formatla millete 3-4 gün sıkıntı yaşat sonra gel kendimden şikayetçiyim herkesin hosting süresini 1 ay uzatıyorum de herşey çözülsün hallolsun.

bumu sizin hizmet anlayışınız ?

Bunu yapmayanlarda var