• 18-03-2013, 13:35:50
    #1
    Üyeliği durduruldu
    arkadaşlar lazerbilişim ufaklığından 10 liraya reseller almıştım, ALLAH 'dan 10 liralık alıp kazıklandım.
    daha 6 gün kullandım.
    o 6 gün hep sorunlu geçti.
    1-2 saat site hep kapalıydı,
    e mail sorunu vardı karşı tarafa mail atamıyordum buda sitedeki üye olanlara aktivasyon maili göndermemeye işaretti.
    aradım telefondan halledecez, halledecez, halledecez. zor duruyorum öz geçmişini çıkarmamak için.
    sonra artık heralde yapamayacaklarını anladılar, lütfen sunucudaki yedeklerinizi alın
    30 cpu limiti 64 oldu diyor. daha siteye girebilen yok adam laga luga yapıyor.
    yaşı taş çatlasın 15 - 16, beyin yaşına hiç gelmeyelim.
    ys desen düşme, başkasına ait hemen reglenmiş.
    çok pişmanım telefonu elimde şuan kanıtlarla birlikte 10 liranın hesabını sormak için yıldırım emniyet müdürlüğüne gidiyorum ( BURSA )
    siz siz olun uzak durun, çoğu kişi madur oldu.
    ama ben bi nebzede olsa bunları evinden aldırıp o 2 elinide kırmazsam, adam değilim.




    Saygılarımla,
    www.deliricez.biz
  • 18-03-2013, 14:43:07
    #2
    şakamı bu ya ? 10 tl ye git reseller al sonra gel burda ağla evinden aldırıp elini kırcakmış bide peh peh peh karakola gitmeye üşenmedin mi allah aşkına 10 tl için ? hayır yani 10 tl ye aldığın resellerden ne bekliyorsun ? hosting bile değil ha RESELLER
  • 18-03-2013, 14:46:57
    #3
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    http://www.youtube.com/watch?v=rQ-NfBKTQdU


    0:26 Asıl olay 2:11
  • 18-03-2013, 15:14:10
    #4
    Üyeliği durduruldu
    ister 1tl veririm ister 50 kuruş para paradır. emniyet mdürlüğnde şahsı aradık açmadı onun açmsı için ticket attım aramıyor halen ve cevapda yok
  • 18-03-2013, 15:29:24
    #5
    Üyeliği durduruldu
    deliricez.biz ile ya hosting satışı yada hosting sponsorluğu yapıyordunuz sanırım yanlışım varsa düzeltin, 10 liraya bu işler oluyorsa vay bizim emeklerimize...
  • 18-03-2013, 15:30:19
    #6
    Yaşını biliyorsun, ys belgesinin başkasının adına alındığını biliyorsun kalitesizliği anlıyorsun daha ne bekliyorsun ki? Ben gerçekten bu hostingi güven vermediği aşikar olan, mağduriyet yaşatacağı uzaktan hissedilen ve tüm bunlara rağmen gidip site emanet edip mağdur oldum diyenlere şaşıyorum. Hizmetini iptal edip iadeni talep et ve bunun gerçekleşceği sürede o reseller diye bahsettiğin hostingde bekletme siteni al adam gibi bir yerden taşıttır yedeklerini geçişini yap. İaden ne zaman gelirse diye beklemeyi bu şekilde yap. Ayrıca emniyete giderek olayı hukuki mi çözeceksin, ya da elini ayağını kırarak evinden aldırarak mı çözeceksin? Konunda ikiside geçmekte Bence emniyete gidip gelmen uğraşman bu meblağ için çok anlamsız Buraya açarsın bi şikayet konunusu haklı isen iaden yapılır, yapılmazsa ban'lanır.
  • 18-03-2013, 15:51:46
    #7
    Üyeliği durduruldu
    cwlerde adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yaşını biliyorsun, ys belgesinin başkasının adına alındığını biliyorsun kalitesizliği anlıyorsun daha ne bekliyorsun ki? Ben gerçekten bu hostingi güven vermediği aşikar olan, mağduriyet yaşatacağı uzaktan hissedilen ve tüm bunlara rağmen gidip site emanet edip mağdur oldum diyenlere şaşıyorum. Hizmetini iptal edip iadeni talep et ve bunun gerçekleşceği sürede o reseller diye bahsettiğin hostingde bekletme siteni al adam gibi bir yerden taşıttır yedeklerini geçişini yap. İaden ne zaman gelirse diye beklemeyi bu şekilde yap. Ayrıca emniyete giderek olayı hukuki mi çözeceksin, ya da elini ayağını kırarak evinden aldırarak mı çözeceksin? Konunda ikiside geçmekte Bence emniyete gidip gelmen uğraşman bu meblağ için çok anlamsız Buraya açarsın bi şikayet konunusu haklı isen iaden yapılır, yapılmazsa ban'lanır.
    şimdi eve daha yeni geldim, kişinin verdiği adrese gittim.
    bakkal çıktı.
    sadece telefonu doğru ve alper diye hiç bi şahıs yok o adresde. tanınan biride yok.
    polise verdim incelemeye alınacak dedi başkada bi işlem yapmadı
    bilişim suçları şube müdürlüğüne başvurucam sabaha.
    yedeklerim zaten bende
  • 18-03-2013, 15:56:07
    #8
    q0x
    Üyeliği durduruldu
    başlığı çok doğru yazmışsınız suç sizde 10 liraya alıyorsanız lütfen ses çıkarmayın. siz nasıl bir performans bekliyordunuz ki ? yani yüksek hitli bir site istiyorsanız 10 liralık hesapla olacak iş değil. ben 15 liraya almıstım baska bir firmadan hitim 700 leri görmeye başlayınca sürekli kapanıyordu ama bir kere bile gık çıkarmadım çünkü 15 liraya olmayacağını biliyorum bu işlerin şu anda hiç bir getirisi olmadığı halde aylık 100 lira filan ödüyorum vds hesabıma kaliteli bir şey istiyorsanız paranıza kıyacaksınız 10 lira için de emniyete gitmeniz çok komik
  • 18-03-2013, 15:59:02
    #9
    Üyeliği durduruldu
    q0x adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    başlığı çok doğru yazmışsınız suç sizde 10 liraya alıyorsanız lütfen ses çıkarmayın. siz nasıl bir performans bekliyordunuz ki ? yani yüksek hitli bir site istiyorsanız 10 liralık hesapla olacak iş değil. ben 15 liraya almıstım baska bir firmadan hitim 700 leri görmeye başlayınca sürekli kapanıyordu ama bir kere bile gık çıkarmadım çünkü 15 liraya olmayacağını biliyorum bu işlerin şu anda hiç bir getirisi olmadığı halde aylık 100 lira filan ödüyorum vds hesabıma kaliteli bir şey istiyorsanız paranıza kıyacaksınız 10 lira için de emniyete gitmeniz çok komik
    1 lira olsada gidicem, gitmeyede devam edicem hocam.
    10 lira verdik diye adam kalitesizmi sağlamalı.
    akıllandık tamam ama, başkalarının canı yanmaması için. gereken neyse yapılacak.
    o telefonları kapatmakla, açmamakla , yanlış adres vermekle kurtulacağını sanıyor.