q0x adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
başlığı çok doğru yazmışsınız suç sizde 10 liraya alıyorsanız lütfen ses çıkarmayın. siz nasıl bir performans bekliyordunuz ki ? yani yüksek hitli bir site istiyorsanız 10 liralık hesapla olacak iş değil. ben 15 liraya almıstım baska bir firmadan hitim 700 leri görmeye başlayınca sürekli kapanıyordu ama bir kere bile gık çıkarmadım çünkü 15 liraya olmayacağını biliyorum bu işlerin şu anda hiç bir getirisi olmadığı halde aylık 100 lira filan ödüyorum vds hesabıma kaliteli bir şey istiyorsanız paranıza kıyacaksınız 10 lira için de emniyete gitmeniz çok komik
1 lira olsada gidicem, gitmeyede devam edicem hocam.
10 lira verdik diye adam kalitesizmi sağlamalı.
akıllandık tamam ama, başkalarının canı yanmaması için. gereken neyse yapılacak.
o telefonları kapatmakla, açmamakla , yanlış adres vermekle kurtulacağını sanıyor.