• 18-03-2013, 16:10:27
    #10
    YRG
    Üyeliği durduruldu
    nurettin60 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1 lira olsada gidicem, gitmeyede devam edicem hocam.
    10 lira verdik diye adam kalitesizmi sağlamalı.
    akıllandık tamam ama, başkalarının canı yanmaması için. gereken neyse yapılacak.
    o telefonları kapatmakla, açmamakla , yanlış adres vermekle kurtulacağını sanıyor.
    Şikayetçi olsanız dahi bişey değişmeyebilir ki. Ortada suç unsuru olacak bişey yok gibi. Cpu limitini aşmışssınız hesabınız kapatılmış. Burada para iadesi yapması veya yapmaması firmaya göre değişir. Şikayetçi olsanızda bir suçlamadan dolayı ceza alması zor gibi.


    Sent from my iPad using Tapatalk
  • 18-03-2013, 16:11:54
    #11
    q0x
    Üyeliği durduruldu
    nurettin60 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1 lira olsada gidicem, gitmeyede devam edicem hocam.
    10 lira verdik diye adam kalitesizmi sağlamalı.
    akıllandık tamam ama, başkalarının canı yanmaması için. gereken neyse yapılacak.
    o telefonları kapatmakla, açmamakla , yanlış adres vermekle kurtulacağını sanıyor.
    git hocam gitme mi dedik

    ama gidipte ne yaptırım uygulayabileceğini düşünüyorsun ki hapise mi girecek para cezası vs mi alacak sanıyorsun. en kralı en kralı bak en kralını söylüyorum gider 10 dakika ifade verir çıkar evine döner olaylar çok uzadı diyelim başarılı oldunuz işi savcılığa kadar taşıyabildiniz adam der tamam 10 lira aldım ben bir 10 daha veriyorum 20 lira veriyorum kapansın bu konu siz kabul etmesenizde yetkili merciilerde bakış acısı değişir yani boşuna kastırıyorsunuz
  • 18-03-2013, 16:17:33
    #12
    Üyeliği durduruldu
    q0x adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    git hocam gitme mi dedik

    ama gidipte ne yaptırım uygulayabileceğini düşünüyorsun ki hapise mi girecek para cezası vs mi alacak sanıyorsun. en kralı en kralı bak en kralını söylüyorum gider 10 dakika ifade verir çıkar evine döner olaylar çok uzadı diyelim başarılı oldunuz işi savcılığa kadar taşıyabildiniz adam der tamam 10 lira aldım ben bir 10 daha veriyorum 20 lira veriyorum kapansın bu konu siz kabul etmesenizde yetkili merciilerde bakış acısı değişir yani boşuna kastırıyorsunuz
    YRG adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şikayetçi olsanız dahi bişey değişmeyebilir ki. Ortada suç unsuru olacak bişey yok gibi. Cpu limitini aşmışssınız hesabınız kapatılmış. Burada para iadesi yapması veya yapmaması firmaya göre değişir. Şikayetçi olsanızda bir suçlamadan dolayı ceza alması zor gibi.


    Sent from my iPad using Tapatalk

    olaylar sadece cpu olsa amenna, aldığımdan beri mail sorunu, sunucunun çökmeleri, hep yapacaz diyor, işten geliyorum sabah bakıyorum halen yapacaz diyor.
    en sonunda cpu numarasını attı ortalığa hadi bb diyor
    aldığımdan beri sorunlu, ve uptimite 77.23, 99 bile değil.
    bide sözleşme yaparım felan yazmıştı konusuna.
    ben paradada değilim
    bulsam yüz yüze konuşssam yine amenna. a ma herif sallamış adresi gittiğim yerde berber, bakkal, sokak , ama alper diye bi velet yok.
  • 18-03-2013, 16:21:18
    #13
    Üyeliği durduruldu
    su lazerbilisim daha 1-2 hafta once bir mp3 scripti mi ilahi scripti mi ne calip kopya site yapan sahsiyetler degil mi?
  • 18-03-2013, 16:22:47
    #14
    Üyeliği durduruldu
    Albos adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    su lazerbilisim daha 1-2 hafta once bir mp3 scripti mi ilahi scripti mi ne calip kopya site yapan sahsiyetler degil mi?
    o ..... söylemeye dilim varmıyo.
    allaha havale etmeklede olmuyor.
    bu çocuğu döverken videoya çekip buraya yüklesemmi ne
  • 18-03-2013, 16:24:04
    #15
    Üyeliği durduruldu
    nurettin60 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    o ..... söylemeye dilim varmıyo.
    allaha havale etmeklede olmuyor.
    bu çocuğu döverken videoya çekip buraya yüklesemmi ne
    yapin hocam. video yuklediginizde haber verin cerez alip izleyelim
  • 18-03-2013, 16:26:34
    #16
    Üyeliği durduruldu
    Albos adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yapin hocam. video yuklediginizde haber verin cerez alip izleyelim
    adresini bulabilsek , çerezler benden.
    ülkemizin güzel poliside. çok hızlı hemen buldular
    işi gücü bıraktık 10tl için velet arkasından koşturuyoz
    o bırakacak sanıyor gırgır sanıyor ama arayacak yüzü yok. özür dilesene
    10tlem yok k.b abi dese yine amenna. ama dik kafalığın sonu yok.
  • 18-03-2013, 16:37:30
    #17
    nurettin60 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    arkadaşlar lazerbilişim ufaklığından 10 liraya reseller almıştım, ALLAH 'dan 10 liralık alıp kazıklandım.
    daha 6 gün kullandım.
    o 6 gün hep sorunlu geçti.
    1-2 saat site hep kapalıydı,
    e mail sorunu vardı karşı tarafa mail atamıyordum buda sitedeki üye olanlara aktivasyon maili göndermemeye işaretti.
    aradım telefondan halledecez, halledecez, halledecez. zor duruyorum öz geçmişini çıkarmamak için.
    sonra artık heralde yapamayacaklarını anladılar, lütfen sunucudaki yedeklerinizi alın
    30 cpu limiti 64 oldu diyor. daha siteye girebilen yok adam laga luga yapıyor.
    yaşı taş çatlasın 15 - 16, beyin yaşına hiç gelmeyelim.
    ys desen düşme, başkasına ait hemen reglenmiş.
    çok pişmanım telefonu elimde şuan kanıtlarla birlikte 10 liranın hesabını sormak için yıldırım emniyet müdürlüğüne gidiyorum ( BURSA )
    siz siz olun uzak durun, çoğu kişi madur oldu.
    ama ben bi nebzede olsa bunları evinden aldırıp o 2 elinide kırmazsam, adam değilim.



    Saygılarımla,
    www.deliricez.biz
    Lazer Bilişim, Alper ve Ergün Beyin ofisine gitmiştim geçen haftalarda. Adresleri sitelerindeki yazan adres. Benim konumun altınada yorum yapmışsınız "*********** Lazer Bilişim Bebeleri" diye benim onlarla hic bir alakam yok sadece yakın çevremde meslektaşım oldugu için ofislerine gidip kendileri ile tanişmiştim. Kişiligini bilmediginiz insanlar hakkında yorum yapıp burda ortalıgı kariştırıyorsunuz ve son olarak nasıl bir baglantı kurupta beni lazer bilişimle birlikte çaliştigimi öne sürüyorsunuz?
  • 18-03-2013, 16:40:46
    #18
    Üyeliği durduruldu
    FarukOKYAY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Lazer Bilişim, Alper ve Ergün Beyin ofisine gitmiştim geçen haftalarda. Adresleri sitelerindeki yazan adres. Benim konumun altınada yorum yapmışsınız "*********** Lazer Bilişim Bebeleri" diye benim onlarla hic bir alakam yok sadece yakın çevremde meslektaşım oldugu için ofislerine gidip kendileri ile tanişmiştim. Kişiligini bilmediginiz insanlar hakkında yorum yapıp burda ortalıgı kariştırıyorsunuz ve son olarak nasıl bir baglantı kurupta beni lazer bilişimle birlikte çaliştigimi öne sürüyorsunuz?
    zaten zeki olanlar sizin onlar olduğunu anlar bizi iyice 10tlye reseller aldık diye avanak sanmayın.