nurettin60 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
arkadaşlar lazerbilişim ufaklığından 10 liraya reseller almıştım, ALLAH 'dan 10 liralık alıp kazıklandım.
daha 6 gün kullandım.
o 6 gün hep sorunlu geçti.
1-2 saat site hep kapalıydı,
e mail sorunu vardı karşı tarafa mail atamıyordum buda sitedeki üye olanlara aktivasyon maili göndermemeye işaretti.
aradım telefondan halledecez, halledecez, halledecez. zor duruyorum öz geçmişini çıkarmamak için.
sonra artık heralde yapamayacaklarını anladılar, lütfen sunucudaki yedeklerinizi alın
30 cpu limiti 64 oldu diyor. daha siteye girebilen yok adam laga luga yapıyor.
yaşı taş çatlasın 15 - 16, beyin yaşına hiç gelmeyelim.
ys desen düşme, başkasına ait hemen reglenmiş.
çok pişmanım telefonu elimde şuan kanıtlarla birlikte 10 liranın hesabını sormak için yıldırım emniyet müdürlüğüne gidiyorum ( BURSA )
siz siz olun uzak durun, çoğu kişi madur oldu.
ama ben bi nebzede olsa bunları evinden aldırıp o 2 elinide kırmazsam, adam değilim.



Saygılarımla,
www.deliricez.biz
Lazer Bilişim, Alper ve Ergün Beyin ofisine gitmiştim geçen haftalarda. Adresleri sitelerindeki yazan adres. Benim konumun altınada yorum yapmışsınız "*********** Lazer Bilişim Bebeleri" diye benim onlarla hic bir alakam yok sadece yakın çevremde meslektaşım oldugu için ofislerine gidip kendileri ile tanişmiştim. Kişiligini bilmediginiz insanlar hakkında yorum yapıp burda ortalıgı kariştırıyorsunuz ve son olarak nasıl bir baglantı kurupta beni lazer bilişimle birlikte çaliştigimi öne sürüyorsunuz?