şakamı bu ya ? 10 tl ye git reseller al sonra gel burda ağla evinden aldırıp elini kırcakmış bide peh peh peh karakola gitmeye üşenmedin mi allah aşkına 10 tl için ? hayır yani 10 tl ye aldığın resellerden ne bekliyorsun ? hosting bile değil ha RESELLER