• 16-10-2012, 18:40:58
    #1
    ücretsin vBulletin forum kurmak yasakmı acaba ne gibi sorunlar çıkarır yeri burasımı bilmiyorum sadece öğrenmek istedim.
  • 16-10-2012, 18:41:47
    #2
    ilerde forumuz kapanıp emekleriniz boşa gider. başka bişey olmaz
  • 16-10-2012, 18:50:16
    #3
    şikayet gelmedigi sürece acık kalır.. null olarak kurarsınız açıklar olur. kendini hacker sanan lamerlerde gelir sitene index atar. yada emeklerine zarar verir..
  • 16-10-2012, 22:10:18
    #4
    Misafir
    vBulletin, başlangıç evresinde lisanssız kuruluma kendisi izin veriyor zaten. Daha doğrusu, göz yumuyor -ki- forumlar büyüsün, insanlar ilerleyen dönemlerde lisans almak mecburiyetinde kalsın.

    O yüzden ilk etapta null (ama sağlam dosyalarla -sisteminize kötü niyetli kişilerin girememesi için-) kurulum yapıp, projenin selametine göre lisans almanızı öneririm. İlk forum işine girdiğim yıllarda ben de lisanssız kullanıyordum, site 1.000 kayıtlı kullanıcıyı geçtikten sonra uyarı gelmişti ancak sitenin düşmanı epeyce çoktu, daha önce de şikâyet edilmeme şansı yok.
  • 16-10-2012, 22:12:52
    #5
    UMUT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ilerde forumuz kapanıp emekleriniz boşa gider. başka bişey olmaz
    3 yıldır null kullanan arkadaşım var, 20k üyesi var aktifte forum nedense halen birşey olmadı.
  • 17-10-2012, 02:51:07
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Oğuz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    3 yıldır null kullanan arkadaşım var, 20k üyesi var aktifte forum nedense halen birşey olmadı.
    Fazla göze batmasın yoksa gümler
  • 17-10-2012, 04:25:50
    #7
    Üyeliği durduruldu
    İlk forum deneyimimi parasını vererek aldım ve bu ilk aşamada beni en çok motive eden şey oldu.

    İşin psikolojik kısmı da var. Null kurunca, bir süre sonra sıkılıp bırakabiliyor, ya da forumu çöp konularla doldurmaya başlıyor insan.

    Ama ilk aşamada parasıyla alınca, değerini daha iyi anlayıp, kendi bebeğiniz gibi değer verip ona göre büyütüyorsunuz
  • 17-10-2012, 04:41:40
    #8
    smf forever
  • 17-10-2012, 15:48:28
    #9
    Oyun serverimiz için yapıcaktımda host saglayıcıyla görüştüm böyle birşey yasak dedi eğer biz yakalarsak cezai işlem ve yaptırım uyguluyoruz dedi.