Ücretsiz vBulletin
11
●653
- 16-10-2012, 22:10:18MisafirvBulletin, başlangıç evresinde lisanssız kuruluma kendisi izin veriyor zaten. Daha doğrusu, göz yumuyor -ki- forumlar büyüsün, insanlar ilerleyen dönemlerde lisans almak mecburiyetinde kalsın.
O yüzden ilk etapta null (ama sağlam dosyalarla -sisteminize kötü niyetli kişilerin girememesi için-) kurulum yapıp, projenin selametine göre lisans almanızı öneririm. İlk forum işine girdiğim yıllarda ben de lisanssız kullanıyordum, site 1.000 kayıtlı kullanıcıyı geçtikten sonra uyarı gelmişti ancak sitenin düşmanı epeyce çoktu, daha önce de şikâyet edilmeme şansı yok. - 16-10-2012, 22:12:523 yıldır null kullanan arkadaşım var, 20k üyesi var aktifte forum nedense halen birşey olmadı.UMUT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 17-10-2012, 02:51:07Üyeliği durdurulduFazla göze batmasın yoksa gümlerOğuz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 17-10-2012, 04:25:50Üyeliği durdurulduİlk forum deneyimimi parasını vererek aldım ve bu ilk aşamada beni en çok motive eden şey oldu.
İşin psikolojik kısmı da var. Null kurunca, bir süre sonra sıkılıp bırakabiliyor, ya da forumu çöp konularla doldurmaya başlıyor insan.
Ama ilk aşamada parasıyla alınca, değerini daha iyi anlayıp, kendi bebeğiniz gibi değer verip ona göre büyütüyorsunuz