vBulletin, başlangıç evresinde lisanssız kuruluma kendisi izin veriyor zaten. Daha doğrusu, göz yumuyor -ki- forumlar büyüsün, insanlar ilerleyen dönemlerde lisans almak mecburiyetinde kalsın.

O yüzden ilk etapta null (ama sağlam dosyalarla -sisteminize kötü niyetli kişilerin girememesi için-) kurulum yapıp, projenin selametine göre lisans almanızı öneririm. İlk forum işine girdiğim yıllarda ben de lisanssız kullanıyordum, site 1.000 kayıtlı kullanıcıyı geçtikten sonra uyarı gelmişti ancak sitenin düşmanı epeyce çoktu, daha önce de şikâyet edilmeme şansı yok.