İlk forum deneyimimi parasını vererek aldım ve bu ilk aşamada beni en çok motive eden şey oldu.

İşin psikolojik kısmı da var. Null kurunca, bir süre sonra sıkılıp bırakabiliyor, ya da forumu çöp konularla doldurmaya başlıyor insan.

Ama ilk aşamada parasıyla alınca, değerini daha iyi anlayıp, kendi bebeğiniz gibi değer verip ona göre büyütüyorsunuz