UMUT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ilerde forumuz kapanıp emekleriniz boşa gider. başka bişey olmaz
3 yıldır null kullanan arkadaşım var, 20k üyesi var aktifte forum nedense halen birşey olmadı.