• 03-01-2010, 13:58:17
    #28
    Ben de PM alayım stok açılınca.
  • 06-01-2010, 20:12:03
    #29
    halil msn i açarmısın bir dk
  • 06-01-2010, 20:17:03
    #30
    Hocam varsa hemen alabilirim.
  • 07-01-2010, 00:29:20
    #31
    maaalesef arkadaslar su an stok yoktur...
  • 07-01-2010, 00:40:42
    #32
    halil_37 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    maaalesef arkadaslar su an stok yoktur...
    Hocam stok olduğu zaman 5$'a çalıntı hesaplar mı satıyosunuz?

    Baltalamak için değil, bir keresinde başıma böyle talihsiz bir olay geldi de.

    Saygılar,
  • 07-01-2010, 15:26:12
    #33
    MrtbtL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam stok olduğu zaman 5$'a çalıntı hesaplar mı satıyosunuz?

    Baltalamak için değil, bir keresinde başıma böyle talihsiz bir olay geldi de.

    Saygılar,
    çalinti hesabin stogu mu olur, hem balatalamk diye degil yaziyorsun hem de baltaliyorsun, ayip kardesim burda emegimizle kazanip hesap satiyoruz çalinti malinti degi, ben Allahtan korkarim
  • 07-01-2010, 15:54:53
    #34
    MrtbtL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam stok olduğu zaman 5$'a çalıntı hesaplar mı satıyosunuz?

    Baltalamak için değil, bir keresinde başıma böyle talihsiz bir olay geldi de.

    Saygılar,
    Ben 3 tane hesap aldım arkadaştan çalıntı falan değil. O anda açıp veriyo.

    Hiç bi sorun yaşamadım da.
  • 07-01-2010, 15:59:48
    #35
    Çalıntı flan değil arkadaş hesap açıp veriyor.
  • 07-01-2010, 15:59:43
    #36
    Arkadasin kurdugu cumleye bakin bi kere

    Alıntı
    Hocam stok olduğu zaman 5$'a çalıntı hesaplar mı satıyosunuz?
    ben çalacam stok biriktircem sonra satacam ha Gülünç bi durum. benimle alis veris yapan arkadaslar bilir, birakin sorun yasamayi hesabi 1 dk bile geçiktirmemisimdir konuma saçma sapan yorum yapmayin