Rapidshare Premium Sadece 5 $ (Sadece PP)
35
●1.676
- 07-01-2010, 00:40:42Hocam stok olduğu zaman 5$'a çalıntı hesaplar mı satıyosunuz?halil_37 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Baltalamak için değil, bir keresinde başıma böyle talihsiz bir olay geldi de.
Saygılar, - 07-01-2010, 15:26:12çalinti hesabin stogu mu olur, hem balatalamk diye degil yaziyorsun hem de baltaliyorsun, ayip kardesim burda emegimizle kazanip hesap satiyoruz çalinti malinti degi, ben Allahtan korkarimMrtbtL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 07-01-2010, 15:54:53Ben 3 tane hesap aldım arkadaştan çalıntı falan değil. O anda açıp veriyo.MrtbtL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hiç bi sorun yaşamadım da.
Gülünç bi durum. benimle alis veris yapan arkadaslar bilir, birakin sorun yasamayi hesabi 1 dk bile geçiktirmemisimdir