Hocam stok olduğu zaman 5$'a çalıntı hesaplar mı satıyosunuz?
Baltalamak için değil, bir keresinde başıma böyle talihsiz bir olay geldi de.
Saygılar,
Ben 3 tane hesap aldım arkadaştan çalıntı falan değil. O anda açıp veriyo.
Hiç bi sorun yaşamadım da.