MrtbtL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam stok olduğu zaman 5$'a çalıntı hesaplar mı satıyosunuz?

Baltalamak için değil, bir keresinde başıma böyle talihsiz bir olay geldi de.

Saygılar,
Ben 3 tane hesap aldım arkadaştan çalıntı falan değil. O anda açıp veriyo.

Hiç bi sorun yaşamadım da.