halil_37 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
maaalesef arkadaslar su an stok yoktur...
Hocam stok olduğu zaman 5$'a çalıntı hesaplar mı satıyosunuz?

Baltalamak için değil, bir keresinde başıma böyle talihsiz bir olay geldi de.

Saygılar,