MrtbtL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam stok olduğu zaman 5$'a çalıntı hesaplar mı satıyosunuz?

Baltalamak için değil, bir keresinde başıma böyle talihsiz bir olay geldi de.

Saygılar,
çalinti hesabin stogu mu olur, hem balatalamk diye degil yaziyorsun hem de baltaliyorsun, ayip kardesim burda emegimizle kazanip hesap satiyoruz çalinti malinti degi, ben Allahtan korkarim