Api olmayan vs code da kullanabileceğim claude lazım acil
Satan arkadaşlar imzamdaki WhatsApptan yazın lütfen
Claude Arıyorum Acil
9
●346
- 11-01-2026, 12:56:59
- 11-01-2026, 13:00:26konuyu okudunuz muzeyps adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 11-01-2026, 13:17:59Api olmadan Vscode kullanımı claude nasıl oluyor
- 11-01-2026, 13:20:2320$ paketi aldım giriş yaptım hesabıma vs code da. Bu şekilde çalışıyor, sanırım hesap şeklinde olması şart. 20$ yetmiyor limitlerde 100 veya 200 olan hesap lazımsailormoon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 11-01-2026, 13:46:29Yüksek limitli hesap satışı yok forumda kimsede. Normal 20usd paketler var onların da limiti zaten kısıtlı.veyselbozdagli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
O yüzden api almayı tekrar düşünebilirsiniz.
https://www.r10.net/chatgpt-openai/4...-satin-al.html - 11-01-2026, 19:41:37ne kadar zamanda bitiyor?veyselbozdagli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 11-01-2026, 20:52:393. Sorguda biriyor biraz büyük bir projede işlem yapıyor daakcyseo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle