• 11-01-2026, 12:56:59
    #1
    Api olmayan vs code da kullanabileceğim claude lazım acil
    Satan arkadaşlar imzamdaki WhatsApptan yazın lütfen
  • 11-01-2026, 12:59:40
    #2
    🚀 CHATGPT MEVCUT ✅
    Merhaba, Cursor PRO Trial ile Claude Sonnet 4.5 ile kullanabilirsiniz. Elimizde hazır 50+ stok mevcut.

    Ayrı olarak Perplexity ile de kullanabilirsiniz.
  • 11-01-2026, 13:00:26
    #3
    zeyps adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba, Cursor PRO Trial ile Claude Sonnet 4.5 ile kullanabilirsiniz. Elimizde hazır 50+ stok mevcut.

    Ayrı olarak Perplexity ile de kullanabilirsiniz.
    konuyu okudunuz mu
  • 11-01-2026, 13:05:55
    #4
    O şekilde satan hiç görmedim. Umarım bulursunuz.
  • 11-01-2026, 13:17:59
    #5
    🥇Claude Sonnet 4.6 Api🥇
    Api olmadan Vscode kullanımı claude nasıl oluyor
  • 11-01-2026, 13:20:23
    #6
    sailormoon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Api olmadan Vscode kullanımı claude nasıl oluyor
    20$ paketi aldım giriş yaptım hesabıma vs code da. Bu şekilde çalışıyor, sanırım hesap şeklinde olması şart. 20$ yetmiyor limitlerde 100 veya 200 olan hesap lazım
  • 11-01-2026, 13:46:29
    #7
    🥇Claude Sonnet 4.6 Api🥇
    veyselbozdagli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    20$ paketi aldım giriş yaptım hesabıma vs code da. Bu şekilde çalışıyor, sanırım hesap şeklinde olması şart. 20$ yetmiyor limitlerde 100 veya 200 olan hesap lazım
    Yüksek limitli hesap satışı yok forumda kimsede. Normal 20usd paketler var onların da limiti zaten kısıtlı.

    O yüzden api almayı tekrar düşünebilirsiniz.

    https://www.r10.net/chatgpt-openai/4...-satin-al.html
  • 11-01-2026, 19:41:37
    #8
    veyselbozdagli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    20$ paketi aldım giriş yaptım hesabıma vs code da. Bu şekilde çalışıyor, sanırım hesap şeklinde olması şart. 20$ yetmiyor limitlerde 100 veya 200 olan hesap lazım
    ne kadar zamanda bitiyor?
  • 11-01-2026, 20:52:39
    #9
    akcyseo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ne kadar zamanda bitiyor?
    3. Sorguda biriyor biraz büyük bir projede işlem yapıyor da