veyselbozdagli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
20$ paketi aldım giriş yaptım hesabıma vs code da. Bu şekilde çalışıyor, sanırım hesap şeklinde olması şart. 20$ yetmiyor limitlerde 100 veya 200 olan hesap lazım
Yüksek limitli hesap satışı yok forumda kimsede. Normal 20usd paketler var onların da limiti zaten kısıtlı.

O yüzden api almayı tekrar düşünebilirsiniz.

https://www.r10.net/chatgpt-openai/4...-satin-al.html