sailormoon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Api olmadan Vscode kullanımı claude nasıl oluyor
20$ paketi aldım giriş yaptım hesabıma vs code da. Bu şekilde çalışıyor, sanırım hesap şeklinde olması şart. 20$ yetmiyor limitlerde 100 veya 200 olan hesap lazım