• 21-07-2009, 01:43:20
    #10
    rapid alındı teşekkürler
  • 21-07-2009, 01:47:39
    #11
    PM Yollarsan Sevinirim
  • 21-07-2009, 02:06:22
    #12
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    pm yollandı..

    satış devam ediyor arkadaşlar
  • 24-07-2009, 16:42:53
    #13
    Üyeliği durduruldu
    halen varmı elinde
  • 24-07-2009, 17:19:36
    #14
    2 aylık 10 tl açabiliyor musunuz?
    Veya 10 tl yolliym birinci ay bitiminde yeni birtane daha açarsınız.
    Uygunsa hesap numaranızı alayım.
  • 24-07-2009, 19:02:09
    #15
    evet arkadaşlar var hala elimde hesap..

    @Cioo
    ikinci dediğin şekilde yapabilirim..2 aylık açamıyorum..sadece 1 aylık..

    iletişim için pm yollarsanız daha iyi olur..konuya her zaman bakamıyorum..
  • 24-07-2009, 23:12:54
    #16
    sorunsuz hesap alındı.
  • 24-07-2009, 23:28:55
    #17
    Hesabı arkadaştan sorunsuz aldım. Teşekkürler.
  • 26-07-2009, 00:51:28
    #18
    5 tl için son 3 hesap bundan sonra 8 tl olacaktır..bilginize