• 26-07-2009, 01:13:14
    #19
    Garanti hesabı havale olur mu? Sadece iş bank mı?
  • 26-07-2009, 03:19:59
    #20
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    garanti hesabım yok..ancak eft yaparım derseniz olabilir..
  • 26-07-2009, 03:27:55
    #21
    Üyeliği durduruldu
    1 aylık alındı baya hızlı oldu
  • 26-07-2009, 03:30:22
    #22
    1 adet 5 liralık kaldı...bunu da sattıktan sonra fiyat 8 TL olacaktır
  • 27-07-2009, 17:48:43
    #23
    Tşkrler 3 hesap alınmıştır.
  • 28-07-2009, 14:50:08
    #24
    Fiyat 8 TL dir..isteyenler pm atsın lütfen
  • 28-07-2009, 21:49:58
    #25
    1 hesap alnmıstır
  • 28-07-2009, 22:23:40
    #26
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    bir adet çok şimşek hızında rapid premium alındı
    cellman arkadaşıma teşekkürler
  • 28-07-2009, 22:33:48
    #27
    güle güle kullanın arkadaşlar..şu an için hesap yoktur elimde..satış tekrar başlayınca konudan yazacağım