• 12-07-2009, 03:55:23
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    puanlar ile açıyorum hesapları..

    5 TL lik hesaplar bitmiştir..

    Bundan sonra satılacak hesaplar 8 TL den verilecektir.


    ödeme işbankası

    güven konusunda sorununuz olmasın..beni bilen bilir..
  • 12-07-2009, 11:32:50
    #2
    P.m at msn adresini.
  • 12-07-2009, 12:37:55
    #3
    msn adresimi pm ledim..
  • 12-07-2009, 12:55:37
    #4
    1 adet sorunsuzca alında. Saol =)
  • 12-07-2009, 14:05:25
    #5
    hayırlı olsun..

    satış devam ediyor.7 adet daha premium hesap bulunmaktadır..
  • 14-07-2009, 17:08:12
    #6
    şu anda 8 adet hesap var..satış devam ediyor
  • 19-07-2009, 00:23:52
    #7
    arkadaşlar 5 adet 1 aylık rapidi 5 liradan veriyorum..ilgilenenler pm atsın
  • 21-07-2009, 01:14:01
    #8
    hocam puanlarla açılan rapidin ne farkı var acaba
  • 21-07-2009, 01:16:13
    #9
    bir farkı yok istediğiniz gibi kullanabilirsiniz..nerden elde ettiğimi bilmeniz için söyledim..