evet arkadaşlar var hala elimde hesap..

@Cioo
ikinci dediğin şekilde yapabilirim..2 aylık açamıyorum..sadece 1 aylık..

iletişim için pm yollarsanız daha iyi olur..konuya her zaman bakamıyorum..