Eski bir forumum vardı, bilenler olabilir vps göçünce siteyi falan kapatmıştım , lisans elimdeydi yaklaşık 5 aydır.Bende satıyım artık dedim.
Ürünün upgrade süresi dolmuştur.İsteyen arkadaşa renew licence almasında yardımcı olurum o sorun değil.
Lisans ücreti : 100 YTL
99.90 YTL'ye satılmayacaktır.PAZARLIK YOKTUR..
Lisans'ta herhangi bir sorun yoktur zaten yaklaşık 2 yıllık bir lisanstır.
Parayı garanti hesabıma havale/eft oluyla alırım.Ondan sonra mail ve şifreleri size teslim ederim.Sorun olucağını sanmam itrader'a bakabilirsiniz.
Vbulletin Owned Lisans
24
●1.498
- 30-12-2008, 02:01:19Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.paypal ödeme kabulmu ve hangi sürüm kullanabiliyoruz?
- 30-12-2008, 07:39:54hayırlı satışlar ama indirilebilen vbulletin sürümü nedir acaba !!
- 30-12-2008, 22:15:20Üyeliği durduruldubilmem konuyu okudunuz mu ama tekliflerinizi bekliyorum demedim.120 ytl yazdım gayet uygun bir rakam bu zaten. Tekliflerinizi kendinize saklayabilirsiniz .Mack adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 30-12-2008, 22:34:26bende almayı üşünüyorum 120 ytl size verdik aldık lisansı 3.6.7 den bahsediyorsunuz cok eski
şuan ki sürümlerini kullanmak icin + kac $ ödüyeceğiz
benim fazla bilgim yok bu konuda yardımcı olursanız olabilir ama ödüyeceğim tutarda cok ise yani bütcemi aşarsa alamam
bide bu ömür boyu lisansın sıfırı ne kadar ?
şuan ki sürümlerini kullanmak icin + kac $ ödüyeceğiz