• 31-12-2008, 17:37:28
    #10
    Üyeliği durduruldu
    KLadyuS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bende almayı üşünüyorum 120 ytl size verdik aldık lisansı 3.6.7 den bahsediyorsunuz cok eski şuan ki sürümlerini kullanmak icin + kac $ ödüyeceğiz

    benim fazla bilgim yok bu konuda yardımcı olursanız olabilir ama ödüyeceğim tutarda cok ise yani bütcemi aşarsa alamam


    bide bu ömür boyu lisansın sıfırı ne kadar ?
    180 $ sıfırı ve 60 dolar ödiyceksiniz bu konuda yardımcı olurum pm yoluyla isterseniz.
  • 31-12-2008, 23:20:33
    #11
    reseller takas kabul ederseniz: pm
    hayırlı satışlar
  • 03-01-2009, 22:59:39
    #12
    Üyeliği durduruldu
    utku1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    reseller takas kabul ederseniz: pm
    hayırlı satışlar
    yok xbox almayı düşünüyorum nakite ihtiyacım var.
    Yada xbox 360 ile takas yoluna gidebiliriz üzerine para verebilirim.
  • 03-01-2009, 23:42:25
    #13
    Konuyu dağıtmak gibi olmasın ama lisansların upgrade süresi dolunca edit license yapılmıyor ve lisans Inactive - License Violation
    vBulletin (Owned License) bu şekilde oluyor değilmi?
  • 04-01-2009, 17:49:38
    #14
    Üyeliği durduruldu
    emirhan26 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Konuyu dağıtmak gibi olmasın ama lisansların upgrade süresi dolunca edit license yapılmıyor ve lisans Inactive - License Violation
    vBulletin (Owned License) bu şekilde oluyor değilmi?
    hayır edit licence seçeneği hala aktif olarak kullanılabilmekte.
    Fakat eski sürümlerini indirebiliyorsunuz sadece.
    Sizin söylediğiniz gibi olduğunda sorun var demektir lisans'ta.

    Inactive - vBulletin (Owned License) olarak gözükmekte benimkisi.
  • 08-02-2009, 21:14:08
    #15
    Üyeliği durduruldu
    paraya sıkıştığım için 100 liradan vereceğim arkadaşlar.Almak isteyen varsa iletişime geçsin.
  • 08-02-2009, 23:47:00
    #16
    Üyeliği durduruldu
    hocam msn ekledim parayı verebilirim
  • 09-02-2009, 08:58:58
    #17
    konuya mesaj yazmayın
    Simasher arkadaştan lisansı alıyorum.
    konu kilit lütfen.
  • 09-02-2009, 09:43:41
    #18
    Üyeliği durduruldu
    hem arkadaş demiş ki hiçbir şekilde pazarlık yapılmayacak