KLadyuS adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Vbulletin Owned Lisans
24
●1.498
- 03-01-2009, 22:59:39Üyeliği durdurulduyok xbox almayı düşünüyorum nakite ihtiyacım var.utku1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yada xbox 360 ile takas yoluna gidebiliriz üzerine para verebilirim. - 04-01-2009, 17:49:38Üyeliği durdurulduhayır edit licence seçeneği hala aktif olarak kullanılabilmekte.emirhan26 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Fakat eski sürümlerini indirebiliyorsunuz sadece.
Sizin söylediğiniz gibi olduğunda sorun var demektir lisans'ta.
Inactive - vBulletin (Owned License) olarak gözükmekte benimkisi. - 09-02-2009, 08:58:58konuya mesaj yazmayın

Simasher arkadaştan lisansı alıyorum.
konu kilit lütfen.
şuan ki sürümlerini kullanmak icin + kac $ ödüyeceğiz 