KLadyuS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bende almayı üşünüyorum 120 ytl size verdik aldık lisansı 3.6.7 den bahsediyorsunuz cok eski şuan ki sürümlerini kullanmak icin + kac $ ödüyeceğiz

benim fazla bilgim yok bu konuda yardımcı olursanız olabilir ama ödüyeceğim tutarda cok ise yani bütcemi aşarsa alamam


bide bu ömür boyu lisansın sıfırı ne kadar ?
180 $ sıfırı ve 60 dolar ödiyceksiniz bu konuda yardımcı olurum pm yoluyla isterseniz.