arkadaştan lisansı aldım,
parasını gönderiyom..
geldiginde simasher haber ver olur mu ?
etf için 35 ytl istediler
bende direk garanti banka göndercem.
iş bank varsa 2 dk da halledeyim ya..
arkadaştan lisansı aldım,
parasını gönderiyom..
geldiginde simasher haber ver olur mu ?
etf için 35 ytl istediler
bende direk garanti banka göndercem.
iş bank varsa 2 dk da halledeyim ya..