• 10-02-2009, 14:58:08
    #19
    arkadaştan lisansı aldım,
    parasını gönderiyom..
    geldiginde simasher haber ver olur mu ?
    etf için 35 ytl istediler
    bende direk garanti banka göndercem.
    iş bank varsa 2 dk da halledeyim ya..
  • 10-02-2009, 15:22:09
    #20
    Üyeliği durduruldu
    kalitelihostorg adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    arkadaştan lisansı aldım,
    parasını gönderiyom..
    geldiginde simasher haber ver olur mu ?
    etf için 35 ytl istediler
    bende direk garanti banka göndercem.
    iş bank varsa 2 dk da halledeyim ya..

    hayırlı olsun sende alıyon bugün lisansı
  • 10-02-2009, 15:45:50
    #21
    evet alıyom da benim ki yarına kaldı.
    etf için 35 ytl istedi iş bank
    bu ne biçim iş
    bende parayı direk garantiden yolluyacam.oda yarına kaldı..
  • 12-02-2009, 16:48:50
    #22
    Üyeliği durduruldu
    Satış yapıldı Hayırlı uğurlu olsun hocam..
  • 12-02-2009, 16:54:32
    #23
    sagol,lisans alındı...
  • 12-02-2009, 17:14:27
    #24
    Üyeliği durduruldu
    hayırlı olsun kanka hele şükür aldın lisansı
  • 13-02-2009, 10:27:19
    #25
    evet aldım